ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Konsultant ds. reklamacji - zdalnie
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe,
kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji,
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta,
obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.),
posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje.
Od Kandydata/ki oczekujemy:
doświadczenia obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji,
wykształcenia średniego,
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel),
odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania,
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności),
wynagrodzenie 4 250 zł brutto plus system premiowy