ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji
Zakres obowiązków:
zarządzanie procesami reklamacyjnymi
prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi standardami
udzielanie klientom informacji o procesie reklamacyjnym oraz statusie zgłoszenia - telefonicznie lub mailowo
rozpatrywanie skarg i odwołań klientów zgodnie z obowiązującymi zasadami
wsparcie merytoryczne dla kierowników
monitorowanie przestrzegania procedur oraz raportowanie nieprawidłowości do dyrekcji właściwego oddziału
Od Kandydata_ki oczekujemy:
doświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Teams)
odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu
umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych oraz tzw. lekkiego pióra
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
praca w godzinach 9-16, 10-17
sprzęt służbowy
szkolenie wprowadzające
wynagrodzenie - 5 500 brutto plus premia po okresie próbnym