kontrast Tryb dzienny Tryb nocny Wysoki kontrast czarno-biały Wysoki kontrast czarno-zielony Wysoki kontrast czarno-żółty font pomniejsz font zresetuj wielkość fontu powiększ font

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta
poszukuje osób do pracy na stanowisku:

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji ORIGEN

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie procesami reklamacyjnymi
  • prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi standardami
  • udzielanie klientom informacji o procesie reklamacyjnym oraz statusie zgłoszenia - telefonicznie lub mailowo
  • rozpatrywanie skarg i odwołań klientów zgodnie z obowiązującymi zasadami
  • wsparcie merytoryczne dla kierowników
  • monitorowanie przestrzegania procedur oraz raportowanie nieprawidłowości do dyrekcji właściwego oddziału

Od Kandydata_ki oczekujemy:

  • doświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
  • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Teams)
  • odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu
  • umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych oraz tzw. lekkiego pióra
  • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania
  • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
  • praca w godzinach 9-16, 10-17
  • sprzęt służbowy
  • szkolenie wprowadzające
  • wynagrodzenie - 5 500 brutto plus premia po okresie próbnym
  • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

Aplikuj

woj. podlaskie

Aplikuj

Podobne oferty ORIGEN Oferty z innych województw

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

dolnośląskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

kujawsko-pomorskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

lubelskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

lubuskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

łódzkie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

małopolskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

mazowieckie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

opolskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

podkarpackie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

podlaskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

pomorskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

śląskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

świętokrzyskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

warmińsko-mazurskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

wielkopolskie

Specjalista_ka ds. obsługi klienta w dziale reklamacji

zachodniopomorskie