ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
Zakres obowiązków:
przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie
udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu
przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu
Od Kandydata/ki oczekujemy:
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
wykształcenia średniego
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Teams)
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
wynagrodzenie 4500 zł brutto + do 500 zł brutto premii
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 i 13-20 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)