Mój pierwszy kontakt z Państwa firmą miał miejsce, gdy pracowałam przy projekcie prozawodowym dla osób z niepełnosprawnościami w jednej z fundacji. Współpraca była sprawna, a pracownicy ORIGEN bardzo kompetentni i rzetelni. Później poznałam firmę od strony osoby poszukującej pracy, gdy ze względów logistycznych musiałam zmienić pracę. W tym przypadku również współpraca układała się sprawnie i rzeczowo. Proces rekrutacji był prowadzony profesjonalnie i w przyjemnej atmosferze. Krótko i na temat – można by rzec. Obecnie pracuję w formie pracy zdalnej w dużej korporacji i współpraca z opiekunami oraz koordynatorem z Państwa firmy jest nadal na wysokim poziomie merytorycznym, ale też (jak zresztą wcześniej również) zachowany jest duży poziom emaptii dla niekiedy specyficznych potrzeb osób niepełnosprawnych, którą rzecz jasna, również jestem. Przyznam, że bardzo się obawiałam podjęcia pracy zdalnej. Jednak okazała się ona idealną formą pogodzenia życia zawodowego i czasu dla rodziny. Jestem matką 3-latki i jest to dla mnie obecnie jeden z najważniejszych kryteriów przy wyborze drogi zawodowej. Obok wygody związanej z pracą w domu mój obecny pracodwaca daje możliwość rozwoju, co jest dla mnie również bardzo ważne. Polecam Origen, zarówno od strony potencjalnego pracodawcy, jak i osoby niepełnosprawnej.