Od paru miesięcy współpracuję z firmą Origen i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Pracuję jako Asystentka ds. Kontaktów z klientami. Praca jest przyjemna i elastyczna. Proces rekrutacji dzielił się na trzy etapy: rozmowy kwalifikacyjnej, sprawdzenia podstawowych umiejętności korzystania z programów na komputerze i próbnej rozmowy, która w późniejszym terminie będzie potrzebna do prowadzenia rozmów z klientami. Okres ten wspominam bardzo dobrze pracownicy firmy przy rekrutacji chętnie służyli pomocą przy wszelkich wątpliwościach dotyczących przyszłej pracy. Jestem wdzięczna za możliwość pracy zdalnej. Jako osoba niepełnosprawna bardzo się cieszę z możliwości pracy w domu, bardzo ułatwiło mi to życie. Firma jest bardzo przyjazna w stosunku do osób niepełnosprawnych, a co najważniejsze wyrozumiała i w wielu sytuacjach choćby i zdrowotnych można liczyć tutaj na zrozumienie.