kontrast Tryb dzienny Tryb nocny Wysoki kontrast czarno-biały Wysoki kontrast czarno-zielony Wysoki kontrast czarno-żółty font pomniejsz font zresetuj wielkość fontu powiększ font
Sylwia

SylwiaAsystentka ds. Kontaktów z Klientami

Mój pierwszy kontakt z Państwa firmą miał miejsce, gdy pracowałam przy projekcie prozawodowym dla osób z niepełnosprawnościami w jednej z fundacji. Współpraca była sprawna, a pracownicy ORIGEN bardzo kompetentni i rzetelni. Później poznałam firmę od strony osoby poszukującej pracy, gdy ze względów logistycznych musiałam zmienić pracę. W tym przypadku również współpraca układała się sprawnie i rzeczowo. Proces rekrutacji był prowadzony profesjonalnie i w przyjemnej atmosferze. Krótko i na temat – można by rzec. Obecnie pracuję w formie pracy zdalnej w dużej korporacji i współpraca z opiekunami oraz koordynatorem z Państwa firmy jest nadal na wysokim poziomie merytorycznym, ale też (jak zresztą wcześniej również) zachowany jest duży poziom emaptii dla niekiedy specyficznych potrzeb osób niepełnosprawnych, którą rzecz jasna, również jestem. Przyznam, że bardzo się obawiałam podjęcia pracy zdalnej. Jednak okazała się ona idealną formą pogodzenia życia zawodowego i czasu dla rodziny. Jestem matką 3-latki i jest to dla mnie obecnie jeden z najważniejszych kryteriów przy wyborze drogi zawodowej. Obok wygody związanej z pracą w domu mój obecny pracodwaca daje możliwość rozwoju, co jest dla mnie również bardzo ważne. Polecam Origen, zarówno od strony potencjalnego pracodawcy, jak i osoby niepełnosprawnej.

Wioleta

Wioletaasystent ds. kontaktu z klientami

Proces rekrutacji przebiegł bardzo szybko. Składał się z trzech etapów. Współpracę z firmą Origen wspominam bardzo dobrze. Pracują tam bardzo mili, pomocni i kompetentni ludzie. Na początku mojej zdalnej pracy wszystko wydawało mi się trudne, ale po jakimś czasie i pomocy Opiekunów oraz Koordynatora praca stała się łatwa. Zawsze można się ich o wszystko zapytać i poradzić.

Gabriela

Gabrielaasystent ds. kontaktów z klientami

Współpracę z Origen oceniam wysoko. Już począwszy od rekrutacji, która była bardzo profesjonalna, ale przeprowadzona w przyjaznej atmosferze. Nie miało się wrażenia, że jest się sprawdzanym, raczej motywowanym i docenianym. Dodatkowo zawsze słownie i punktualnie podczas kolejnych etapów, bardzo sprawny przepływ informacji. Obecnie pracuję zdalnie i równie dobrze oceniam współpracę z Origen. Przełożeni są zawsze pomocni, cierpliwi i dają jasne wytyczne. Zależało mi na pracy zdalnej, cieszę się, że stało się to przy współudziale Origen.

Dorota

Dorotakonsultant telefoniczny

Z firmą Origen współpracuję już rok. Pracuje mi się tutaj dobrze, a wykonywana praca daje mi wiele satysfakcji. Poza tym firma daje mi poczucie stabilnego zatrudnienia. System pracy zdalnej bardzo mi odpowiada, dzięki niemu mimo swoich ograniczeń jestem aktywna zawodowo, co jest dla mnie niezwykle istotne. I ostatnia, ale nie mniej ważna kwestia, to atmosfera. Zarówno przełożeni, jak i koleżanki, koledzy, z którymi pracuję są mili, a w razie potrzeby można liczyć na pomoc z ich strony.

Wioletta

Wioletta

Na stanowisku konsultant telefoniczny pracuję już prawie rok. Pierwszy raz mam do czynienia z pracą zdalną, dlatego składałam swoją ofertę pracy z pewną obawą. Jednak zostałam przyjęta bardzo życzliwie i z zaufaniem, że sobie poradzę. Po okresie próbnym zaproponowano mi pracę już na czas określony z czego się ucieszyłam. Z pracy tej jestem bardzo zadowolona i to nie tylko dlatego, że choroba narzuca mi ograniczenia i w domu łatwiej mi ją wykonywać. Praca ta sprawia mi przyjemność i satysfakcję. Panuje miła atmosfera zarówno między pracodawcą jak i współpracownikami. Kontakt z opiekunem i koordynatorem przebiega sprawnie, zawsze mogę liczyć na pomoc i zrozumienie.

Olga

Olga

Firma Origen, to zdecydowanie najlepsza z firm, z którymi dotychczas współpracowałam. Jej zalety, to przede wszystkim rzetelnie przeprowadzona rekrutacja. Po wysłaniu CV naprawdę szybko skontaktowano się ze mną w sprawie informacji zwrotnej. Na późniejszych etapach rekrutacji na bieżąco informowano mnie o wymaganych do zatrudnienia dokumentach i sprawdzano je. Praca, jaką obecnie wykonuję dzięki firmie Origen jest bardzo interesująca i daje mi wiele satysfakcji. Atmosfera panująca pomiędzy pracownikami, jak i relacje z opiekunami są wręcz wzorowe. Polecam tę firmę z czystym sumieniem.

Antoni

Antoni

Jestem bardzo zadowolony z pracy na stanowisku konsultant hr. Proces rekrutacji jest już dawno za mną, ale z tego co pamiętam, przebiegał moim zdaniem prawidłowo i profesjonalnie. Osoby, które przeprowadzały ze mną rozmowy były kompetentne, podchodziły do przyszłego pracownika indywidualnie, odpowiadały na wszystkie pytania i wątpliwości dotyczące pracy. Po przebytej rekrutacji, można było liczyć również na pomoc i szczegółowe instrukcje przy wypełnianiu wszystkich niezbędnych dokumentów. Sama praca na moim stanowisku jest godna polecenia. Pracownicze obowiązki wręcz sprawiają mi przyjemność. Myślę, że w dużej mierze przyczynia się do tego system pracy zdalnej, która jak uważam jest dużym plusem i wygodą dla każdej ze stron. Praca w zaciszu domowym sprawia, że czuje się bezpiecznie, mogę skupić się na wykonywanej pracy zarazem oszczędzając pieniądze i czas, który w innym razie byłby przeznaczony na dojazd do pracy. Moje zadowolenie z pracy wynika również z tego, że przełożony jest osobą, która jasno określa zakres obowiązków, nie odmawiając przy tym pomocy i odpowiedzi na pytania. Zawsze można się do niego zwrócić z problemem – dba o dobro zarówno firmy jak i pracownika. Jest osobą wymagającą, ale również otwartą na pomysły pracowników. Dodam, że na współpracowników również można liczyć, są to osoby miłe i kontaktowe. Polecam tą pracę w 100%! 🙂

Pracownik

Pracownik

Po wielu miesiącach poszukiwań pracy udało mi się trafić na firmę Origen, która po dość skrupulatnym, aczkolwiek w mojej ocenie dość przyjemnym i budującym poczucie własnej wartości, procesie rekrutacji zostałem zatrudniony zdalnie jako asystent do spraw administracji. Praca jaką wykonuję jest przyjemna i nie wymaga ode mnie nadprzeciętnego wysiłku. Poza tym biorąc pod uwagę moje 11 – letnie doświadczenie w zatrudnieniu zdalnym, po raz pierwszy mam bardzo dobry kontakt, ze współpracownikami i przełożonymi, co bardzo sprzyja samej pracy i motywacji do niej.

Pracownik

Pracownik

Rekrutacja przeprowadzona przez firmę Origen przebiegła szybko, bezproblemowo, po prostu wzorowo. Współpraca układa się bardzo dobrze, w pracy panuje miła atmosfera. Praca wykonywana zdalnie ma wiele zalet. Nie muszę poświęcać czasu na dojazdy do pracy, przez co mam więcej czasu wolnego dla siebie. Pracuję w domu, więc moje stanowisko pracy jest idealnie przystosowane do mojej niepełnosprawności i ograniczeń i to ja decyduję o jego wyglądzie, nie mam problemów z poruszaniem się w miejscu pracy. Ewa
Proces rekrutacji przebiegł sprawnie i praktycznie bezstresowo, sprawdzono moje umiejętności i motywację do pracy.
Praca zdalna – ma wady i zalety. Jest bardzo dobrą opcją dla osób, które nie mogą pracować w innej formie. Współpraca z Origen jest bardzo pozytywna. Ważne dla mnie jest, że bezwzględnie przestrzegane są przepisy dotyczące zatrudniania osób niepełnosprawnych. Pozytywnie zdziwiło mnie, że osobie, która nie była w stanie wykonywać pracy “na słuchawce”, znaleziono inną pracę. Teraz czuję się teraz pewniej. Przełożeni posiadają ogromną kulturę osobistą, anielski spokój 🙂 żadne złudne wprowadzanie rodzinnej atmosferki – i chwała im za to. Są pomocni w każdej sytuacji.

Pracownik

Pracownik

Proces rekrutacji przeprowadzany przez pracowników firmy Origen postrzegam w bardzo pozytywnie. Ludzie bardzo życzliwi, z uśmiechem, starający się wprowadzić miły klimat. Mimo, iż na początku rozmowy byłam bardzo zestresowana, to nawet nie wiem, kiedy ten nerwy odpuściły. Z osobami z którymi do tej pory miałam kontakt w tej firmie, oceniam celująco. Oby tak dalej. Każda osoba powinna mieć takiego pracodawcę i taki komfort pracy.

Włodek

Włodek

Swoją obecną pracę znalazłem dzięki Origen. Daje mi ona sporo satysfakcji, ponieważ spełnia większość moich oczekiwań. Przede wszystkim jest to praca zdalna, którą mogę wykonywać z domu. Stwarza też możliwości dalszego rozwoju zawodowego. Zostałem dobrze przeszkolony i wyposażony w odpowiedni sprzęt. Również w trakcie wykonywania swoich obowiązków mogę liczyć na pomoc kompetentnych i bardzo pomocnych opiekunów.
Sam proces rekrutacji przebiegł sprawnie i profesjonalnie. Bardzo polecam współpracę z Origen.

Pracownik

Pracownik

Przez ponad dwa lata pracowałem na stanowisku analityka internetowego. Tworzyłem bazę danych i wprowadzałem do niej dane adresowe poszczególnych firm. Szukając pracy liczyłem na to, że ponownie znajdę pracę na tym stanowisku. Niestety, na tamten czas, wszystkie stanowiska analityka były już obsadzone, więc zdecydowałem się podjąć pracę telemarketera. Dla mnie była to nowość pełna obaw czy sobie poradzę. Przez pierwsze dwa tygodnie pracy nie mogłem się odnaleźć, ale trafiłem do świetnej grupy ludzi, gdzie panuje niesamowita atmosfera. Ludzi, którzy utwierdzili mnie przekonaniu, że praca jest naprawdę fajna i przyjemna. Na chwilę obecną nie zamieniłbym tej pracy na żadną inną.
Dla mnie osobiście praca zdalna to same plusy. Nie tracę czasu na dojazd czy też dojście do miejsca zatrudnienia. Mam całkowitą kontrolę nad tym jak wygląda moje stanowisko pracy. Brak rozproszenia ze strony otoczenia, czyli pełne skupienie i większa produktywność wykonywanej przeze mnie pracy. Sam decyduję, kiedy mam przerwę, którą mogę przeznaczyć np. na wykonanie niektórych obowiązków domowych.
Jestem również w pełni zadowolony ze współpracy z pracodawcą. Który ma profesjonalne podejście do pracownika, a nasza współpraca przebiega pomyślnie bez jakichkolwiek zastrzeżeń z mojej strony.
Rekrutacja również odbyła szybko i bardzo sprawnie z czego byłem bardzo zadowolony. Godzinę po złożeniu aplikacji o pracę na stronie internetowej skontaktowała się ze mną osoba odpowiedzialna za rekrutację. Kilka dni później po zrobieniu badań lekarskich otrzymałem pełną dokumentację wraz umową po czym rozpocząłem pracę.

Pracownik

Pracownik

Od paru miesięcy współpracuję z firmą Origen i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Pracuję jako Asystentka ds. Kontaktów z klientami. Praca jest przyjemna i elastyczna. Proces rekrutacji dzielił się na trzy etapy: rozmowy kwalifikacyjnej, sprawdzenia podstawowych umiejętności korzystania z programów na komputerze i próbnej rozmowy, która w późniejszym terminie będzie potrzebna do prowadzenia rozmów z klientami. Okres ten wspominam bardzo dobrze pracownicy firmy przy rekrutacji chętnie służyli pomocą przy wszelkich wątpliwościach dotyczących przyszłej pracy. Jestem wdzięczna za możliwość pracy zdalnej. Jako osoba niepełnosprawna bardzo się cieszę z możliwości pracy w domu, bardzo ułatwiło mi to życie. Firma jest bardzo przyjazna w stosunku do osób niepełnosprawnych, a co najważniejsze wyrozumiała i w wielu sytuacjach choćby i zdrowotnych można liczyć tutaj na zrozumienie.

Pracownik

Pracownik

Moja opinia na temat pracy w firmie od początku była bardzo pozytywna i jest taka po dziś dzień panuje tu bardzo przyjazna i koleżeńska atmosfera, a sama praca zdalna daje duży komfort pracy można sobie bardzo dobrze zagospodarować cały dzień. Już w procesie rekrutacji otrzymałem bardzo dużą pomoc ze strony pracownika działu rekrutacji, pomagał mi skompletować wszystkie niezbędne dokumenty i był bardzo przyjazny. krok po kroku kierował wszystkim co mam po kolei robić. Informował o wszystkim, jakie dokumenty otrzymam i co mam odesłać na każdym etapie procesu rekrutacji byłem o wszystkim informowany. Przełożeni też są tu bardzo przyjaźni, pomagają zawsze w każdej sytuacji, udzielają odpowiedzi, gdy tylko są jakieś pytania choć bywają bardzo rzadko, bo wszystko jest jasne. Nikt się tu nie wywyższa, a sama praca zdalna jak już wcześniej wspomniałem, jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osoby niepełnosprawnej. Taka forma zatrudnienia daje duże poczucie komfortu i co ważne nikt nie stoi nad głową i nie pogania mnie, chyba że jestem to ja sam, ale to już nie stoję sobie nad głową tylko sam siebie mobilizuję. Ja pracuję na stanowisku konsultanta telefonicznego jako ankieter i uważam, że praca jest bardzo przyjemna, łatwa i daje dużo satysfakcji i mam dzięki temu kontakt z ludźmi. Z urlopami w pracy nigdy nie ma żadnych problemów wystarczy uzgodnić z Opiekunem grupy termin urlopu i wysłać wniosek urlopowy i można cieszyć się urlopem. Według mnie praca zdalna to bardzo dobre rozwiązanie gdybym miał komuś tą formę pracy polecać to zdecydowanie tak polecam jak również pracę w naszej firmie gdzie czuję się bardzo bezpiecznie i spokojnie.

Pracownik

Pracownik

Moją pracę na stanowisku telemarketera telepracownika oceniam bardzo pozytywnie. Praca przebiega w miłej przyjaznej atmosferze. W razie jakichkolwiek problemów lub pytań mogę zgłosić się do przełożonych, którzy służą radą i pomocą w każdej sytuacji. Jestem bardzo zadowolony ze swojej pracy i mam nadzieję, że dalsza praca będzie równie owocna i pozytywna jak do tej pory.
Dział rekrutacji oceniam pozytywnie zarówno rozmowa jak i zadanie sprawdzające wiedzę przebiegła w miłej atmosferze nie odczuwałem żadnego stresu ani nerwów z powodu profesjonalnego podejścia działu rekrutacji.

Pracownik

Pracownik

Za pośrednictwem ORIGEN pracuję już prawie rok. Poruszam się na wózku inwalidzkim więc praca zdalna jest dla mnie dobrym rozwiązaniem. Nie tracę czasu na dojazd i nie mam trudności z dotarciem do pracy. Praca jest bezstresowa, a atmosfera dobra. Proces rekrutacji przebiegał sprawnie bez problemów.