ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Asystent/ka ds. kontaktów z klientami
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa klientów autoryzowanych serwisów i salonów samochodowych
udzielanie informacji o usługach ASO wraz z umawianiem wizyt
wypełnianie ankiet w programie
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
inne zadania zlecone przez przełożonego w ramach stanowiska pracy
Od Kandydata_ki oczekujemy:
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Teams)
gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
chęci do nauki, samodzielności i odwagi w zadawaniu pytań, jeśli się czegoś nie rozumie
umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć uczestnictwa w szkoleniach telefonicznych i online
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności);
elastyczny czas pracy, komputer służbowy, pakiet medyczny