ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Asystent/ka ds. kontaktów z klientami
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa klientów autoryzowanych serwisów i salonów samochodowych
udzielanie informacji o usługach ASO wraz z umawianiem wizyt
wypełnianie ankiet w programie
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
inne zadania zlecone przez przełożonego w ramach stanowiska pracy
Od Kandydata/ki oczekujemy:
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (;warunek konieczny);
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (;warunek konieczny);
sprawnego pisania na klawiaturze (;warunek konieczny);
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (;warunek konieczny);
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (;w szczególności Word, Excel);
gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
chęci do nauki, samodzielności i odwagi w zadawaniu pytań, jeśli się czegoś nie rozumie
umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć uczestnictwa w szkoleniach telefonicznych i online
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (;7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności);
elastyczny czas pracy, komputer służbowy, pakiet medyczny