ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna
Zakres obowiązków:
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na: - obsłudze zgłoszeń e-mailowych - odbieraniu połączeń przychodzących - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Od Kandydata/ki oczekujemy:
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności