ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Asystent_ka ds. weryfikacji i raportowania
Zakres obowiązków:
wprowadzanie faktur do systemu
monitoring i wprowadzanie protokołów zdawczo-odbiorczych do systemu przekazanych sprzętów dla pracowników
aktualizacja baz danych
wyszukiwanie ofert i nawiązywanie relacji z zewnętrznymi kontrahentami, np. dostawcami internetowymi
telefoniczna obsługa kontrahentów oraz weryfikacja bazy kontaktowej
inne prace administracyjne
Od Kandydata_ki oczekujemy:
dobrej znajomość obsługi programów pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word oraz Teams)
umiejętności logicznego myślenia oraz sprawnego wyszukiwania i analizowania informacji
dokładności i precyzji w realizacji zadań
mile widziane: doświadczenie w pracy z danymi, zwłaszcza w analizie i raportowaniu
umiejętności szybkiego przyswajania nowych narzędzi i rozwiązywania problemów
zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w formie zdalnej w oparciu o umowę o pracę: pełen etat od poniedziałku do piątku z zachowaniem wszystkich uprawnień pracowniczych dla osób niepełnosprawnych