kontrast
font
O nas
Oferty pracy
Oferta dla firm
Kontakt
zamknij
O nas
Oferty pracy
Oferta dla firm
Kontakt
Oferta pracy
ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta
poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Manager Contact Center
Zakres obowiązków:
wdrażanie nowych projektów Contact i Call Center
budowanie struktur oraz zarządzanie podległymi zespołami Contact i Call Center
motywowanie oraz szkolenie bieżące pracowników
planowanie strategiczne oraz przewidywanie zagrożeń związanych z funkcjonowaniem projektów
realizacja wskaźników efektywności (KPI) ustalonych z klientem oraz ich weryfikacja
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy we współpracy z Klientem zewnętrznym
planowanie budżetu dla poszczególnych projektów Contact i Call Center
raportowanie wyników do przełożonych oraz zainteresowanych podmiotów zewnętrznych
bieżąca współpraca z Działami Firmy zapewniająca płynne funkcjonowanie projektów
Wymagania:
kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w zarządzaniu zespołem
wykształcenie wyższe
doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów contact i call center
swoboda w komunikacji w języku angielskim
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność pracy w zespole
samodzielność i umiejętność organizacji pracy oraz wyznaczania priorytetów
terminowość, systematyczność, sumienność, efektywność
otwartość i kreatywne podejście do nowych projektów
gotowość do wyjazdów służbowych
prawo jazdy kategorii B
zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do składania aplikacji
Oferujemy:
atrakcyjne warunki zatrudnienia
pracę od poniedziałku do piątku
realny wpływ na zakres stanowiska i jego rozwój w strukturze firmy
możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
dobrą i wspierającą atmosferę
Aplikuj
woj. małopolskie
Aplikuj
Podobne oferty
Oferty z innych województw
Manager Contact Center
małopolskie
Aplikuj
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
dowiedz się więcej.
Ok, rozumiem