Zakres obowiązków:
• telefoniczne umawianie spotkań
• telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
• przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
• wypełnianie ankiet w programie
• uzupełnianie bazy danych
Od Kandydata/ki oczekujemy:
• dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
• dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
• sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
• posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
• analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
• dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
• gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
• chęci do nauki, samodzielności i odwagi w zadawaniu pytań, jeśli się czegoś nie rozumie
• umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć uczestnictwa
w szkoleniach telefonicznych i online
• orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
• pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
• szkolenie wprowadzające