kontrast Tryb dzienny Tryb nocny Wysoki kontrast czarno-biały Wysoki kontrast czarno-zielony Wysoki kontrast czarno-żółty font pomniejsz font zresetuj wielkość fontu powiększ font

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta
poszukuje osób do pracy na stanowisku:

Manager Contact Center ORIGEN

Zakres obowiązków:

  • wdrażanie nowych projektów Contact Center
  • budowanie struktur oraz zarządzanie podległymi zespołami Contact Center
  • motywowanie oraz szkolenie bieżące pracowników
  • planowanie strategiczne oraz przewidywanie zagrożeń związanych z funkcjonowaniem projektów
  • realizacja wskaźników efektywności (KPI) ustalonych z klientem oraz ich weryfikacja
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy we współpracy z Klientem zewnętrznym
  • planowanie budżetu dla poszczególnych projektów Contact Center
  • raportowanie wyników do przełożonych oraz zainteresowanych podmiotów zewnętrznych
  • bieżąca współpraca z Działami Firmy zapewniająca płynne funkcjonowanie projektów

Wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w zarządzaniu zespołem
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów contact center
  • swoboda w komunikacji w języku angielskim
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy oraz wyznaczania priorytetów
  • terminowość, systematyczność, sumienność, efektywność
  • otwartość i kreatywne podejście do nowych projektów
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • prawo jazdy kategorii B
  • zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do składania aplikacji

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • realny wpływ na zakres stanowiska i jego rozwój w strukturze firmy
  • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
  • dobrą i wspierającą atmosferę
Manager Contact Center

Aplikuj

woj. małopolskie

Aplikuj

Podobne oferty ORIGEN Oferty z innych województw

Manager Contact Center

małopolskie